Monday, October 18, 2010

Nappyheaded Records Presents..."Drink my Bread"

"This is me at my most masochistic" --Bill from Kill Bill

"This is me acting a damn fool." --Show from Nappyheadedbros

Check out the video composed by Nappyheaded Dezo for Me & Lefleur's new single "Drink my bread."

Drink my Bread (v): An action phrase used to describe a Girl who always wants to go out drinking with you footing the bill, more often than not resulting with her not reciprocating or sexually compensating you for said "trickin."

Enjoy.


9 comments:

khaki la'docker said...

you guys are fools!

Cie said...

tomfoolery at it's finest...

Bravo good sirs...

LOL

C 4 said...

Classic.

Epitome said...

I giggled like a school girl. Hilarious.

MW said...

I can't believe I missed this gem.

How are you guys not doing a better job at promoting this?

Rock said...

We just filmed the other day Wizzy....We Have a new video for tomorrow....We got ourselves in a rap beef with some Lames. SMH. All hail chief Rocka. I love myself. P.S. Khaki move to my City so I can la'knock you up.

Q Double said...

Damn I wanna be on the remix now!!!!

Rock said...

Can you flow Q DOuble? We need to pick a beat for pt. @, but we can def arrange that.

mandy ;) said...

I LOVE IT!!!!!!!! lmfao!!